Mobil: +36 20 589 5098,
info@zavodszky.hu
Az oldalon való kereséshez nyomja meg
a  Ctrl  F  billentyűt, a képernyőn erre
(alul vagy fent) megjelenik a keresés opció.
ceas_top_left_html
Corporate Design
Corporate Design book



------------------------------------
facebook
------------------------------------

Google
www Youtube

A művészeti alkotás egy szoba falán tulajdonképp egy ablak a világra, írja Giorgio Vasari (1511-1574) manierista festő, építész, író, Michelangelo barátja, több mint ezer oldalt kitevő művészeti könyvében. Ezért is talán a "látás" egyik biztos szimbóluma az ablak. Ez is meggyőzően indokolhatja e formát alkalmazni ebben a tárgykörben. Az arculatban (corpo- rate design) a másik képi/rajzi elem a kocka, ebből épül fel minden látható, ő a látható világ építőeleme és tanulmány- rajzi megjelenítése utal a rendteremtő művész szándékára. Az az, igazából nem is teremti, hanem megmutatja a rendet.
Az embléma szerkesztése
A Látásmód emblémában a grafika egy tiszta szintézis, egy több értelmezésű alak- zat, egyrészt az ablakból látható út és nap sziluettje a látható világot jelenti, más- részt egy szerkesztett fi- gura, aki benéz az ablakon.
Corporate Design 3.
A grafikai jel szinezése
Corporate Design 2.
Az ablak, az út, a figura...
Corporate Design 1.
A grafikai jel szerkesztése

A grafikai jelnek az azonosításra való alkalmassága az elsődleges, marketing szempont- ból is az ábra fokozatos értelmezése a jel erősségét növeli. A jelben rejlő néhány ötlet:
Az embléma mellett a teljes arculat másik maghatározó jele a már említett kocka (rajz), ami itt a virtuális, webes felületen a fejléc jobb oldalán látható

A fejléc szerkesztése

head
Corporate Design 6.
A szövegben a látás szerve
Corporate Design 5.
Az "ó" betűben a szem
Corporate Design 4.
A logó-szöveg szerkesztése